Informacje o produkcie

Szydełko. Ubrania i dodatki

  • Modne projekty dla początkujących i zaawansowanych szydełkowiczek.
Szydełko. Ubrania i dodatki
Producent: Wydawnictwo RM
Seria: Robótki
status_icon
Produkt dostępny
19,90 zł
19.90 / 1szt.
In stock

Ten towar jest dostępny w naszych sklepach

Możesz kupić ten produkt bez składania zamówienia internetowego w jednym z naszych sklepów w Twojej okolicy. Sprawdź w których punktach produkt jest dostępny od ręki. Sprawdź dostępność
PEŁEN OPIS

Miękkie, szykowne, idealnie układające się ubrania (od przylegającej do ciała „małej czarnej” po skąpą bluzeczkę i kolorowe kapcie), modne dodatki w postaci narzutek i torebek – oto, co możesz zrobić, wykorzystując nowy sposób szydełkowania. Stosując opracowaną przez Mary Jane Hall metodę stopniowania splotów i dobierając odpowiednio szydełko oraz grubość włóczki, każdy może zrobić niebanalną i dopasowaną odzież. Dzięki zmiennej wysokości splotów dzianina przybiera odpowiedni kształt bez kłopotliwego i często powodującego błędy dodawania i odejmowania oczek. Tym sposobem można dziergać tylko prostokąty i kwadraty, a mimo to ubrania idealnie się układają.

W książce znajdziesz opisy wykonania krok po kroku różnorodnych projektów ubrań i dodatków zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci; ilustrowane instrukcje wykonania splotów, dzięki którym każdy, bez względu na stopień zaawansowania, będzie mógł szybko rozpocząć pracę oraz szczegółowe wskazówki, dzięki którym bez trudu dobierzesz wzór tak, by pasował do twej figury.

Ze względu na to, że projekty przedstawione w książce są łatwe i eleganckie, z pewnością spodobają się zarówno początkującym amatorom robót szydełkowych, jak i zaawansowanym szydełkowiczkom Gdy raz wypróbujesz tę metodę szydełkowania, nigdy już nie zechcesz wrócić do starej!

Uwaga! Każdy, kto w dniach 1.07-1.12.2016 kupi dowolną książkę na stronie www.robotki.pl, otrzyma w prezencie darmową miesięczną prenumeratę cyfrowej wersji dziennika "Rzeczpospolita" w Nexto.pl. Kod aktywujący prenumeratę Klient otrzyma po opłaceniu zamówienia.

Parametry techniczne:
Autor:
Mary Jane Hall
Liczba stron:
128
Format:
204x260 mm
Oprawa:
Oprawa miękka
ISBN:
Niepowtarzalny dziesięciocyfrowy, a od 01.01.2007 13-cyfrowy identyfikator książki
978-83-7773-176-5
Wydawnictwo:
Wydawnictwo RM
Rok wydania:
2013
Zobacz również
Klasyczne koronki szydełkowe. Wyd. 2
Frywolitki. Biżuteria, ozdoby, dekoracje.  Wyd. II
Haft richelieu i inne hafty ażurowe. Wyd. II
Szydełko. 50 projektów
220 splotów szydełkowych. Wyd. 2
Swetry. Modne projekty
Opinie użytkowników
Zapytaj o produkt:

Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe.

E-mail:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
Pytanie:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
pola oznaczone - To pole jest wymagane do złożenia zamówienia. - są wymagane
Poleć ten produkt:

Jeżeli chcesz poinformować swojego znajomego o produkcie, który Twoim zdaniem może go zainteresować, skorzystaj z poniższego formularza.

Do:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
Możesz podać więcej adresów e-mail, rozdzielając je przecinkami
Podpis:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
Treść:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
pola oznaczone - To pole jest wymagane do złożenia zamówienia. - są wymagane
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel